Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Muziekaal leider / Leden gezocht!!!!!

  • BANDA BAGUNCA (Kerkrade)

    Hallo beste sambavrienden!

    Wij van BANDA BAGUNCA Sambaband Kerkrade, zijn op zoek naar een muzikaal leider die bereid is om tevens lid van onze band te worden. De band bestaat momenteel uit 16 zeer enthousiaste personen en er heerst een geweldige en ontspannen sfeer. Denk je dit aan te kunnen en heb je interesse reageer dan liefst zo snel mogelijk! Wil je geen leiding geven aan deze band maar heb je wel intresse om in een gezellige sfeer samba te (leren) spelen, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom! Wij repeteren twee keer per week. Dus aan iedereen die interesse heeft: REAGEER DAN!!!!!

    Met vriendelijke sambagroeten,

    Theo Keulen (Webmaster en bestuurslid)

    Namens: BANDA BAGUNCA (voorheen CHAOS)

    Website: bagunca.ontheweb.nl

  • Rob

    Hallo Theo.

    Een goed initiatief moet ik toegeven. Dit is nou net iets waar ik naar op zoek ben. Ik heb jullie al diverse keren gezien en gehoord. Jullie zijn inderdaad een leuke groep. Ik ben zéér geïnteresseerd. Kun je in deze advertentie een tel.nr. vermelden, zodat ik telefonisch contact kan opnemen. Ik ben namelijk “nog” niet in het bezit van een PC.

    Groetjes,

    Rob vd Wetering

  • BANDA BAGUNCA (Kerkrade)

    Beste Rob.

    Te gek dat je al zo snel reageerd!

    Mijn telefoonnr is: 045 5451594

    Hopelijk hoor ik gauw van je!!!

    Groetjes Theo Keulen.

  • Tonny

    Volgens mij is mijn reactie de eerste keer niet goed aangekomen. Ik zag later pas dat jullie al in januari aangaven dat zich nog mensen als lid konden aanmelden. Is dat nog steeds zo of ben ik te laat?

    Ik ben in het bezit van een 20" surdo en volg momenteel les bij drumsection (ook voor stickcontrol). Ik heb enkele lessen gehad van Ron Chagaz (misschien bekend?) en wil niets liever dan bij een sambaband spelen. Hoe meer oefenen hoe liever!

  • Jo

    Hoi Tonny,

    Om te beginnen, je bent zeker niet te laat en hartelijk dank voor jouw reactie.

    Sorry voor de late reactie. Gelijk reagerend op jouw vraag; inderdaad wij zoeken nog leden. En…. er is nog een plek voor een 20" surdo. Mocht je interesse hebben in het spelen van een ander instrument dan is dat zeker bespreekbaar. Voor een afspraak kun je telefonisch contact op nemen met Toon Wouters, onze voorzitter.

    Zijn nummer is 06-52347020. Als je wilt mailen dan kan dat ook, enwel naar het vermelde e-mailadres. Je bent in ieder geval van harte welkom op een van onze repetities( dinsdag en zondag van 20.00u-22.00u), in cafe-zaal Hagenrode, Meuserstraat te Haanrade(Kerkrade).

    Misschien tot gauw,

    Jo Wiertz, Banda Bagunca.

  • BANDA BAGUNCA

    Tonny,

    Voor de duidelijkheid kun je ook mailen naar: jocha@home.nl

    Jo Wiertz, Banda Bagunca.