Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Slagwerkgroep Hypercussion zoekt slagwerkers

  • Hypercussion

    Slagwerkgroep Hypercussion zoekt uitbreiding van het aantal slagwerkers

    Slagwerkgroep Hypercussion is een “Feest-Slagwerkgroep” uit Amersfoort. Dit jaar bestaan wij 14 jaar.

    Hypercussion is een groep die uniek is in zijn soort. Wij zijn GEEN sambaband. Wij spelen

    slagwerkmuziek waar de mensen op kunnen dansen, swingen en op uit hun dak kunnen gaan.

    Uiteraard worden hier ook Zuid-Amerikaanse ritmes voor gebruikt, maar ook andere invloeden

    worden gebruikt.

    Zoals gezegd zijn wij uniek binnen Europa en ver daar buiten. De gelegenheden waarop wij spelen zijn

    legio. Maar feest is wel het sleutelwoord.

    Hypercussion brengt acts van ongeveer 25 minuten. Hierbij wordt een combinatie gebruikt van

    slagwerkmuziek, choreografie en special effects.

    Wij zijn op zoek naar slagwerkers die het leuk vinden om deze vorm van slagwerk te beoefenen. En dit

    in een groep van super gezellige en enthousiaste mensen.

    Wij repeteren op donderdagavond van 20.00u tot 22.00u in Hilversum

    Lijkt je dit een leuke manier van je hobby beoefenen stuur ons dan even een berichtje of bel even?

    Je bent altijd van harte welkom om een repetitie bij te komen wonen.

    Met swingende groeten,

    Slagwerkgroep Hypercussion

    Amersfoort

    info@hypercussion.nl

    www.hypercussion.nl

    06-29467337

  • Drew

    Hallo,

    Ik ben geinteresseerd. Wanneer kan/mag ik een repetitie bijwonen?

    Grt, Drew ( Huizen ) .

  • Rudi Pieren

    Beste Drew,

    sorry voor de (zeer) late reactie. Blijkbaar krijg ik geen e-mail zodra er iemand een reactie post.

    Maar wij kunnen nog steeds mensen gebruiken hoor!

    Zou je mij even een mail willen sturen daarover? Dat communiceert wat makkelijker. Mijn adres is: rpieren@gmail.com

    Tot horens.

    met swingende groeten,

    Rudi Pieren

    Slagwerkgroep Hypercussion