Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Steun voor surdo

  • Bob

    Hoi,

    ik ben op zoek naar een steun voor mijn surdo (22" ) Ik zoek niet de steun zoals op brasilando.com of andere sites, nl bestaante uit 3 stokken, en een kunststofplaat, waarbij de 3 stokken schuin naar buiten staan (dit is wel een heel mobiel ding, en heel gemakkelijk om op te bergen). Maar wel bestaande uit een metalen schijf (uit 2 stukken op elkaar dacht ik) en met 6 stalen poten, die elk in de metalen schijf worden bevestigd door ze vast te draaien. 3 poten schuin omhoog, als steun voor surdo, 3 poten omlaag, als voetjes;

    Sorry voor de kryptische beschrijving, maar ik vind ook geen foto terug . Hopelijk is er iemand hier die dit herkent?

    (Het zou om duitse makelijk gaan?)

    Dank bij voorbaat! Bob

  • Henrie

    Goedemiddag Bob,

    De surdo standaard welke jij zoekt hebben wij in het verleden via onze webwinkel aangeboden. Echter dit model is helaas niet meer leverbaar.

    Maaaarrrrr….wij hebben niet stil gezeten, wij hebben nu een ander (inklapbaar) model is ons assortiment, misschien is dit iets voor je ?

    Surdo Standaard

    Met vriendelijke groet,

    Henrie van Dijk

    Brasilando.com