Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SAMBA IN BELGIE???

  • lennie

    beste mensen, wie kan er mij een adres of telefoon doormailen van een belgische sambaband??? op internet kan ik er geen vinden… ALVAST BEDANKT!!!

  • mutsje

    Volgens mij zijn die er ook niet!lennie schreef:

    >

    > beste mensen, wie kan er mij een adres of telefoon doormailen

    > van een belgische sambaband??? op internet kan ik er geen

    > vinden… ALVAST BEDANKT!!!

  • rumskibet

    ik ben ook op zoek; vorig weekend op gentse feesten wel een leuvense sambaband gezien, maar hun naam ben ik deels vergeten: ????? in beweging.

    succes!

  • rumskibet

    gevonden:

    : : : LOKOMOTIV : : :

    Geheel in de stijl van het huis is Lokomotiv: een Braziliaanse percussiestoet met jonglerende en musicerende steltenlopers.

    Hun aanstekelijke batucadaritmes op surdo's, hun jongleertalent en exotische uitstraling bezorgen je een warm gevoel en doen je voeten vanzelf bewegen met de dansende steltenfiguren. Een gegarandeerde publieks- en aandachtstrekker.

    en dat op:http://www.cirkusinbeweging.be/

  • Karel Imants

    In Lommel, Noord - Limburg is er sinds Oktober een van de eerste bands in België

    nl. Sambasada. Ik heb mijn mosterd in Nederland gehaald en we oefenen nu met ongeveer 10 man. Als er iemand interesse heeft mag men het altijd laten weten.

    Groetjes Karel